Dubbla pappersfakturor!!!

Föreningen har fått följande meddelande från FortNox som är de som skickar ut fakturor.

”Hej!

Ni har tidigare hört av er om att de fakturor som ni skickade 9/3 inte kommit fram till kunderna, vissa av dessa skickade vi då ut manuellt på er begäran.

Nu har vår utskriftscentral automatiskt skickat om att de fakturor som ej gick ut, så tyvärr kommer några av era kunder att få dubbla kopior. Vänligen informera de berörda om detta så att vi kan minimera eventuella dubbelbetalningar.

Ha en trevlig dag!”

Detta har inneburit att flera har fått dubbla fakturor. En del har hört av sig till föreningen och frågat ”Vad är det frågan om?”. Därefter kom meddelandet från FortNox. Detta är naturligtvis inte acceptabelt och föreningen kommer ta upp detta med FortNox.

Har du betalt dubbelt så måste du begära återbetalning från FortNox. Är det bekymmer så måste du höra av dig till föreningen så hjälper vi till så att allt blir rätt.

Styrelsen